Інформація


Оплата

На даний момент по Україні ми надаємо можливість оплати трьома способами:

  1. Оплата на карту Приват банка.
  2. Оплата при отриманні (накладна плата Нова пошта).
  3. Готівкою курьру при отриманні (по Києву, вартість-45 грн).

Після того як ви визначилися з вибором і зробили замовлення через наш магазин, або обговорили індивідуальне замовлення у Facebook з нашим менеджером, або по телефону. (Після замовлення через сайт з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей, а так само підтвердження замовлення).

Ми працюємо без передоплати. Виключенням є тільки індивідуальні замовлення. В такому випадку передоплата вноситься на картку ПриватБанку в розмірі 200 гривень.


Способи отримання Вашого замовлення

На данний момент існує три варіанти отримання Вашого замовлення:

  1. Новою поштою.
  2. Кур'єром по Києву.
  3. Самовивіз.

Терміни виготовлення замовлення, якщо його немає в наявності, становить від 2 до 5 робочих днів (терміни уточнюється по телефону).


Повернення

Повернення коштів або повна заміна вироби (без внесень змін до нього) здійснюються у разі:

  1. Якщо виявлені істотні конструктивні відмінності між фактичним виробом і інформацією представленої на сайті.
  2. Неякісна обробка матеріалів, а так само виконана робота над виробом - нерівний шов, суттєві дефекти матеріалів, фурнітури.

Якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, ми зробимо повернення коштів за вирахуванням витрат на доставку та переказ грошей в протягом 10 робочих днів після отримання вироби.

Повернення або обмін товару належної якості:

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний в наступних випадках:

1) якщо товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

2) якщо він з якихось причин не підійшов покупцеві, при цьому він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Повернення або обмін товару неналежної якості:

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

  1. Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
  2. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи. Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Обмін і повернення товару належної якості:

1. З дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки, і товар не має слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони , Інструкція з експлуатації).

2. Якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби і фабрична упаковка. Якщо при здійсненні покупки була видана карта постійного клієнта, вона буде анульована.

3. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

- купити будь-які інші товари, що є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості,

- отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

4. При поверненні грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

Обмін товару не здійснюється в наступних випадках:

1. Якщо товар був в експлуатації і має дефекти або знаходиться в неповній комплектації.

2. З моменту покупки пройшло більше 14 днів.